wtorek, 5 czerwca 2012

Get to Know Us First

Kampania społeczna propagująca równość w kwestii możliwości zawierania związków małżeńskich. Oczywiście, kampania na bazie ekwiwalencji, ale czasami wydaje mi się, że do niektórych ludzi można dotrzeć tylko tym sposobem, bowiem wyznają zasadę 'do homo z kijem nie podchodź, bo ugryzie'. Jednakże ci bardziej rozgarnięci zaczynają powoli dostrzegać dysonans między promowanym wizerunkiem 'homoseksualisty' jako posiadającego inną orientację odpowiednika stereotypowego heteroseksualisty. Zresztą, wszystko to jest tak naprawdę jedynie konstruktem społecznym. Ja sama się temu często poddaję, np. wyrażając potencjalnie chęć zawarcia owego związku małżeńskiego. 
Pytanie zatem brzmi - jak stworzyć kampanię, która przemówi do wszystkich, obalając jednocześnie wszystkie utarte stereotypy, konstrukty, zależności i oczekiwania? Jak pokazać, że nie jesteśmy swoją płcią, swoim genderem, tylko sobą?
Poniższa kampania nie pokazuje tego, a jedynie wygładzony obrazek pasujący do standardu. Ale jak powiedziałam powyżej, czasami, bądź nawet w większości przypadków, tylko to jest w miarę strawne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz